Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

winter is coming

By 12/05/2013

Pustka. Totalna pustka w głowie. Do "wznowienia" bloga siadałam tysiąc razy  i za każdym razem poddawałam się po 15min. Ale trzeba. Chcę pisać, więc szkoda to zaprzepaścić tylko dla chwilowego braku weny. :)
Pochwalić się muszę, że w ciągu listopada przebiegłam ponad 51km. To mój największy dystans przebiegnięty jednego miesiąca i jestem z siebie dumna! Bardzo chcę przebiec w przyszłym roku maraton na 11 listopada. Więc w miarę możliwości staram się wydłużać dystanse, skracając czas.




Do bloga dołączy chyba jeszcze tematyka o kosmetykach, etc. Zobaczymy jak będzie szło i wtedy zadecyduję czy zostanie na dłużej, czy nie. ;)
No to nadrabiając zaległości, fotorelacja z ostatnich 5 miesięcy. :)
















Zobacz r�wnie�

0 komentarze