Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Proteinowe pancakes

By 11/06/2014

Dzisiaj tematem przewodnim w fitfotowyzwanie2 jest białko. Postawiłam więc na pancakes z odżywką białkową i w efekcie wyszły przepyszne proteinowe pancakesy.

  • 30g odżywki białkowej w ulubionym smaku (u mnie to było chocolate hazelnut)
  • 3 łyżki płatków owsianych przemielonych (zrobiłam to w blenderze)
  • 1 jajko
  • mleko - "na oko" wlałam tyle żeby było trochę gęstsze niż ciasto na naleśniki
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 1 banan
Wszystko mieszamy najlepiej w mikserze, banana kroimy w plasterki i dodajemy do otrzymanej masy. Smażymy, bez oleju najlepiej na nieprzywierającej patelni, aż na cieście zaczną pojawiać się pęcherzyki powietrza.  Ja jem z syropem klonowym, ale z jogurtem i owocami będzie równie pyszne, smacznego! :)



Zobacz r�wnie�

0 komentarze