Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Inspiracje, meblujemy pokój

By 2/10/2015

Od dawna o tym myślę. Uwielbiam blogi, na których blogerki pokazują swoje inspiracje z minionego tygodnia, miesiąca czy określonej tematyki. Sama chciałabym wprowadzić podobne wpisy. Moje myśli od pewnego czasu krążą nad tym, aby zmienić wystrój mojego pokoju. Od lat minimum 15 mam te same meble w pokoju. Brązowo niebieski zestaw, który nie dość, że powoli zaczyna się rozkładać na części pierwsze, to dodatkowo przyprawia mnie o mdłości codziennie rano. W wolnym czasie, przeglądam strony w poszukiwaniu inspiracji, którymi mogłabym się wspomóc przy okazji meblowania swojego pokoju. Moim niespełnionym marzeniem jest biała sypialnia z dodatkami w kolorze fioletu, lub niebieskiego. Ikea oczywiście jest niezastąpiona!

















źródło: Pinterest

Zobacz r�wnie�

9 komentarze

  1. bardzo podoba mi się biel i pokoje urządzone w stylu norweskim, jednak mój pokój jest w tradycyjnych barwach ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam biały wystrój wnętrz. Zawsze zachwycam się takimi inspiracjami, a z czasem i u siebie wprowadzę więcej bieli. Dom jest wtedy taki jaśniutki i przytulny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toaletka to to co zawsze chciałam mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracje swietne:) jednak ciezko jest wszystko odnalezc w polskich sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten biały regła by mi sie przydał:)

    mineralnyswiatkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje! Też marzy mi się taki pokój, chociaż hmm..patrząc na czarną sierść mojego psa to cóż, może ładnie by się komponowało? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Zapraszamy do nas, po bazę fachowców, na bloga i po przydatne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły, biel jest taka bardzo świeża, delikatna, a zarazem elegancka, jednak najfajniejsze jest to, że biel można łączyć ze wszystkimi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń