Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Zróbmy coś dobrego

By 2/27/2015


Za każdym razem jak dostaję prezent to się cieszę. Sama też robię sobie prezenty, bo czemu miałabym ich nie robić! Uwielbiam spełniać swoje małe pragnienia i lubię kiedy ktoś o mnie pamięta. A dziś mam urodziny. Będzie wspaniały dzień, na pewno. :)
Ale tak pomyślałam, a może ja zrobię coś dla Was? Bo tak jak uwielbiam dostawać prezenty, tak lubię je dawać. Uwielbiam siedzieć i miesiącami obmyślać plan co komu dać w prezencie, jak ma być opakowanie. Lubię kiedy ta osoba cieszy się na widok prezentu. I tak myślę, że każdy z nas dostając prezent się cieszy. Czy ten oczekiwany, czy też nie.

Zrobię coś dla Was! Pierwsze 5 osób (muszę jakiś limit ustalić, jestem licealistką - wybaczcie), które wyśle mi maila ze swoim adresem oraz w komentarzu zostawi 4-5 słowa na temat tego co lubi, dostanie coś ode mnie. To będzie niespodzianka. :) Lubicie biegać, lubicie koty, psy, chomiki, złote rybki, do tego kochacie kolor koperkowy i słuchacie disco polo? Napiszcie. Ja wymyślę co mogłabym Wam sprawić takiego, że na Waszej twarzy pojawi się uśmiech. ;) Nie będzie to teraz, ani za tydzień. Wyślę to w najmniej oczekiwanym momencie, może akurat będziecie potrzebowali uwierzyć w dobro ludzi? A może będzie Wam po prostu smutno?

Zobacz r�wnie�

6 komentarze

  1. Uwielbiam sport, kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię psy i bieganie - a najbardziej łączyć to razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz co ja lubie? Takie osoby jak Ty, dla ktorych nie liczy sie tylko wlasne ja :) buziaki dla Ciebie i najlepsze urodzinowe życzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz co ja lubie? Takie osoby jak Ty, dla ktorych nie liczy sie tylko wlasne ja :) buziaki dla Ciebie i najlepsze urodzinowe życzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię kopać, uderzać, biegać, jeździć na rowerze, spacerować z piesełem, robić brzuchy i pompki, lubię fajnych ludzi i tych nietuzinkowych, lubię tyle rzeczy, że sam ich wypisanie zajęło by mnóstwo czasu ;-) Pisać też lubię ;-) Jeszcze raz wszystkiego naj naj

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham przede wszystkim psy, uwielbiam sporty - bieganie najbardziej, bo mogę to robić z Harrym. Bardzo lubię też pomagać w każdy możliwy sposób :)

    OdpowiedzUsuń