Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

MUST HAVE 2015

By 2/23/2015

Uwielbiam zakupy. Jestem od tego uzależniona, promocje i rabaty to dla mnie raj, a ja wpadam w szał zakupów. Każda wizyta w Pepco czy Ikei, kończy się tym, że wracam z nową świeczką (kocham świeczki!), świecznikiem, ramką, tacką, czymkolwiek. Ale inaczej się ma sprawa z rzeczami droższymi. Jako maturzystka muszę kombinować i odkładać jakąkolwiek kasę żeby kupić coś co sobie upatrzę/wymyślę/wymarzę, a co przekracza moje możliwości finansowe. W tym roku mam swoje must have, na które muszę muszę muszę uzbierać fundusze i kupić!

Nowe meble. To już było przy okazji inspiracji. Mam już meble wypatrzone, wymierzone wszystko, cały plan zrobiony co gdzie będzie stało, jakie dodatki - wszystko! Niestety, kwota mocno mnie przerasta, więc przewiduję, iż dopiero na lato/jesień uda zrealizować plany.




Sokowirówka. Zamarzyła mi się w Nowy Rok. Do pierwszego noworocznego śniadania z przyjaciółmi po Sylwestrze sok ze świeżo wyciskanych jabłek. Czy może być coś piękniejszego?



Pędzle do makijażu. Coś na co czaję się od dawna, jednak zawsze szkoda mi pieniędzy na to - dam radę moimi 4 pędzelkami. Nie dam. I zaczynam to coraz boleśniej dostrzegać przy aplikowaniu pudru, czy różu. Dobry pędzel załatwi sprawę, wierzę w to! :D




Perfumy Calvina Kleina Euphoria. Totalny must have od momentu jak dostała go moja ciocia w prezencie ,a to było x lat temu. Zakochałam się w zapachu, jednak jak wyżej - zawsze myślę, że szkoda na to pieniędzy. Czemu nie spełniać takich "drobnych" marzeń? :)



źródło zdjęć: internet

Zobacz r�wnie�

5 komentarze

  1. Też lubię te perfumy :). Świetny blog, jestem pierwszy raz, a na pewno zostanę. Też piszę o biszkoptowym labusiu. Pozdrawiamy!
    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. euphorie można czasami za "rozsądną" cene dorwać w super pharmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też marzyłam o sokowirówce i spełniło się , mikołaj mi podrzucił na święta :) Uwielbiam chodzić do sklepów typu pepco czy ikea czy jysk uwielbiam takie pierdołki . Niby nic a jednak cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się marzy wyciskarka do soków, ale to już niestety naprawdę kawał inwestycji ;)
    ____________
    Natalia, http://www.pieceofsimplicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zamiast sokowirowki zainwestuj w wyciskarkę sa o niebo lepsze wycisną wiecej soku, posiadam sokowirówke i nie jestem z niej za bardzo zadowolona duzo soku odklada się w tzw pojemniku na resztki. :)

    OdpowiedzUsuń