Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Zmiany zmiany zmiany!

By 5/24/2016

Na blogu i na fanpage'u była cisza. Brak postów, brak motywacji, brak pomysłów. Spotkanie Piesosfery dało mi dużo do myślenia, trochę nakierowało gdzie chcę iść, co osiągnąć i jak to wszystko powinno wyglądać. Jednak zrobienie tak dużych zmian, przełamanie się, zmiana dotychczasowego schematu jest trudna.


Co chcę zmienić?
Nazwa bloga. Od teraz zarówno blog, facebook jak i instagram będzie funkcjonował pod inną nazwą: Zuzanna Panda. Utożsamiam się z tym w 100%, bardzo dużo osób kojarzy mnie właśnie jako Pandę, stąd nazwa trafiona! Czemu chcę zmienić? Bieganie nie dominuje już tak w moim życiu, dużo pływam, biegam w biegach z przeszkodami bo to teraz sprawia mi najwięcej frajdy - dlatego nie chcę żeby ludzie kojarzyli mnie z samego biegania. :) Psów oczywiście nie porzucam! Jednak problemy Spajka z jego tylnymi łapami niestety dyskwalifikują go jako biegacza, a niestety i Toffka ostatnimi czasy miewa problemy zdrowotne. Logiczną rzeczą jest więc, że przystopujemy z ich aktywnością, aż piesełki będą się miały dobrze.
Chcę również nieco rozszerzyć tematykę bloga. Nadal pojawiać będą się tu relacje z moich startów w biegach, ale chcę też wrzucać zdjęcia z wyjazdów, przemycić trochę temat kosmetyków, które uwielbiam i jestem absolutną kosmetoholiczką. Oprócz tego pojawiać się będą tematy, które po prostu na dany moment wpadną mi do głowy i będą wg mnie warte poruszenia. Do tej pory nie robiłam tego bo "przecież biegam, piszę o bieganiu, dlaczego ludzi ma interesować coś poza tym?". Nie lubię się ograniczać o czym zawsze powtarzam, a dostrzegłam pewien marazm który nastąpił ile można wałkować jeden temat i wrzucać zawsze zdjęcia z treningów?

Pora ruszyć naprzód z inną energią i nowymi pomysłami! :) Bardzo mi będzie miło jeśli ze mną zostaniecie i będziecie wspierać w tych trudnych "nowych" początkach.


Zobacz r�wnie�

0 komentarze