Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Tydzień w zdjęciach #3

By 5/18/2016

Ostatnio pojawiają się same posty ze zdjęciami. Wpływ na to mają zmiany które lada chwila chcę wprowadzić jeśli chodzi o moje dalsze blogowanie.

Ostatnie półtora miesiąca uziemiło mnie dosyć mocno. Zakaziłam się krztuścem, mało mnie było wszędzie. Na uczelni dużo opuściłam, musiałam zrezygnować z treningów. W międzyczasie zachorował też Spajk na kaszel kenelowy, dużo chodzenia do weterynarza, ja sama w przeciągu 2 tyg byłam 4 razy u lekarzy, 2 tyg antybiotyków. Była masakra. Teraz leci 6ty tydzień choroby, a polepszenia nie widać. Wróciłam jako tako do żywych jednak, nawet udało się na jeden dzień na majówkę wyskoczyć do Kazimierza Dolnego. :)

Bomba witaminowa żeby przyspieszyć zdrowienie - banan, szpinak, gruszka!

Kazimierz Dolny <3 p="">

3 maj, a na Warszawskiej Starówce pomimo deszczu było cudownie 

W najlepszej drogerii - Kontigo!
6ty tydzień chorowania, jak żyć?

Chory Spajku w drodze na zastrzyk, kaszel kenelowy to paskudna choroba 
Jest przepięknie!

Zamiast biegania, spacery i rower z MyEqua

Zobacz r�wnie�

0 komentarze