Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Tydzień w zdjęciach #2

By 3/14/2016

Podsumowanie minionego tygodnia w zdjęciach. Czy tylko ja wszędzie widzę już wiosnę? :)

Założenie białych butów najbardziej wyczekiwanym przeze mnie momentem po zimie - znak że idzie wiosna. 

Nowe miejsce na mapie Warszawy Labour Cafe Deli & Co-working. Najlepsze miejsce w czasie przerw między zajęciami - pyszne jedzenie, obłędna kawa i klimat, mnie kupili. ;)

Tegoroczne urodziny nie dość że spędzone w najlepszym towarzystwie to prezenty miażdżą! Różowe słuchawki, przelot widokowy nad Warszawą, Rafaello i cała masa alkoholi. 

Wiosna na kampusie UW! Pierwsze przebiśniegi wyglądają.

Motyw pandy na paznokciach nigdy mi się nie znudzi.

Miód, cytryna, mięta - mega energetyzujące orzeźwienie! MyEqua


Czas na dobre wrócić do regularnych treningów na basenie.  :)

Zobacz r�wnie�

0 komentarze