Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Mud Max, cykl biegów z przeszkodami

By 2/04/2016

Kiedy dowiedziałam się, że w Warszawie odbędzie się jeden z czterech cyklów nowo powstałego biegu Mud Max wiedziałam, że muszę tam pobiec. Po 1, odbędzie się pod Warszawą, na Farmie Makedońskich i patrząc po terenach będzie srogo, po 2 jeśli organizatorzy odniosą się do swojej nazwy w tworzeniu przeszkód to czuję że to będzie bieg wymarzony dla mnie! W końcu błoto to mój żywioł!

Pierwsza edycja odbędzie się w Trójmieście w marcu, druga kwietniowa w Warszawie!


Tereny biegu w Warszawie mnie urzekły. Ilość wody i terenów podmokłych zapowiadają sporo taplania się, mam nadzieję że zostanie to wykorzystane w 100%! 






Będzie to nowy bieg w tym sezonie, dlatego organizatorzy co i rusz pokazują nam szkice planowanych przeszkód na trasie. Wszystkie znamy bo w różnych kombinacjach i wersjach pojawiają się na innych biegach z przeszkodami, ale to przecież właśnie za to kochamy te biegi, prawda?





 Jak najwięcej zasieków, jak najwięcej błota pod nimi, proszę!





Przeszkody napełniają nadzieją na dobry bieg, teren również. Daje nam to obraz tego jak ciężki będzie bieg i jak wypadałoby się wzmocnić. Dystans 7km duży nie jest, jednak jeśli trasa będzie obfita w przeszkody (na co liczę z całego serca) to może być ciekawie!

Pakiet startowy zawierać będzie koszulkę, medal na mecie, kupon na posiłek po biegu, napoje oraz ubezpieczenie (NWD - 10tys. zł). Biorąc pod uwagę iż Mud Max nawiązał współpracę z Nessi możemy się spodziewać dobrej jakości i fajnych koszulek na biegu. Jestem tego pewna, bo gdy zobaczyłam projekt medali wiedziałam że chłopaki z Mud Max mają dobry gust. :D





Wydaje mi się że nie trzeba zbyt specjalnie namawiać kogokolwiek do wzięcia udziału w biegu - teren, przeszkody, mnóstwo błota, zajebisty medal. Czy potrzeba czegoś więcej? Zbierajcie tłumnie drużyny na Warszawski Mud Max 24 kwietnia! Im więcej osób, tym taniej wychodzi pakiet i tym lepsza zabawa.
Jeśli Warszawa nie po drodze, macie do wyboru także lokalizacje w Trójmieście, Łodzi i Bieszczadach. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie na stronie Mud Max.

A jeśli chcecie załapać się na rabat, można go zgarnąć na moich fanpage'u! Mam do rozdania 5 rabatów po 30zł, wchodzić, brać udział - klik Powodzenia!

Zobacz r�wnie�

0 komentarze