Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Tydzień w zdjęciach #1

By 12/13/2015


Miniony tydzień był leniwy pod względem treningów - #tedni skutecznie uwięziły mnie w łóżku i nie było mowy o basenie czy mocnym treningu. Skupiłam się bardziej na bieganiu, nauce na zajęcia oraz do prawa jazdy. Strzeżcie się, po Nowym Roku będę jeździć! ;)






Prezent Mikołajkowy - mój facet zna mnie jak nikt inny!







Endofinki!




Pilna studentka z MyEqua :)


Najsłodszy balsam do ust jaki istnieje! W Tiger za 6zł, uwiódł mnie pudełkiem, bo zawartość nie powala :)



 Zapracowana Panda!




W końcu jest choinka na starówce!

Rozwiązanie konkursu!


Wczoraj upłynął czas w konkursie na książkę "Przewodnik po bieganiu ultra", o której pisałam w poprzednim poście. Książkę chciałabym przyznać Michalinie Polak oraz Jesika Szyczypiel. :) Czekam na wiadomości od Was na mojego maila - lilthseth@gmail.com i gratuluję!

Zobacz r�wnie�

4 komentarze