Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Jak dobrać idealny biustonosz do ćwiczeń? Panache Sport

By 8/03/2015

Od kilku lat w Polsce dużym zainteresowaniem cieszy się brafitting, czyli profesjonalne dobieranie biustonoszy. Polki zostały uświadomione i przekonane, że dobrze dopasowany biustonosz potrafi zdziałać cuda. Likwiduje ból pleców, ramion i nareszcie biustonosz noszony cały dzień nas nie uwiera, nie denerwuje, nie przeszkadza. Jak to wygląda podczas uprawiania sportu?



W czasie biegania, podskoków czy wykonywania innych gwałtownych ruchów, nasz biust może przemieszczać się aż o 21 cm w górę, dół czy na boki. Wstrząsy te powodują rozciąganie więzadeł Coopera - tkanki odpowiedzialnej za jędrność i kształt biustu. Myślę, że to dobry argument aby zachęcić wszystkie kobiety do zainwestowania w dobrze dobrany stanik sportowy – kiedy skorzystacie z fachowej rady, nie zajmie Wam to wiele czasu, a przyniesie wiele korzyści. Przecież każdej z nas zależy na tym aby mieć piękny, jędrny biust! A jeśli dbamy już o sylwetkę, powinnyśmy skupić się także i na naszych piersiach. :)

Jak dobrać idealny biustonosz?

Rozpocząć trzeba od zmierzenia obwodu tuż pod biustem. To właśnie na obwodzie powinien opierać się ciężar naszych piersi, miseczki oraz ramiączka to jedynie wspomagacze. To co wyjdzie po zmierzeniu, trzeba zaniżyć od 5 do 15cm (zależy to od wielkości biustu oraz indywidualnych uwarunkowań sylwetki). Jeśli obwód będzie zbyt luźny, szybko podjedzie nam do góry, a nie podtrzymany biust zacznie opadać, a tego nie chcemy!

źródło internet

Miseczka powinna kończyć się w połowie pachy, ponieważ to właśnie tam przemieszczają się piersi gdy miseczka jest za mała.

Gdy już będziemy miały na sobie biustonosz najlepiej zrobić test: poskakać, zrobić kilka skłonów. To da nam obraz tego, jak zachowują się nasze piersi w biustonoszu w sytuacjach takich jak bieg do autobusu, czy ćwiczenia.





Warto jednak wybrać się do miejsca gdzie zajmą się nami braffiterki. Osobiście, polecić mogę Lady's Place. Byłam i  zajęła się tam mną przemiła Sylwia. Popatrzyła, oceniła i uznała, że to Panache Sport będzie najlepszym biustonoszem dla mnie. Pomierzyła, sprawdziła czy wszystko leży jak powinno, ja trochę poskakałam i wyszłam z nowym, ślicznym, czarnym stanikiem z linii Panache Sport!


Czemu Panache?
- redukuje do 83% wstrząsów, więzadła Coopera mi za to podziękują!
- termicznie formowane miseczki
- fiszbiny otoczone silikonem dla komfortu, brak uczucia "wbijania" się w ciało
- piersi są rozdzielone, ładnie ukształtowane i nie spłaszczone!
- materiał pochłania wilgoć
- możliwość spięcia na plecach, dodatkowe podtrzymanie + dobrze wygląda w koszulkach typu bokserka!





Czy faktycznie było warto?
Zdecydowanie tak! Do tej pory biegałam biustonoszu Kalenji z Decathlonu. Teraz przerzuciłam się na Panache i zakochałam się od pierwszego biegu! Był ze mną na starcie w Wyzwaniu Orła i dzielnie podtrzymywał mi wszystko przez 13km. Nie straszne było mu błoto, woda morska i czołganie się w piasku. :) Późniejszy Runmageddon również bez zarzutów! Wreszcie nic nie podskakuje i trzyma się na swoim miejscu.






Jeśli chcecie aby i Wam dziewczyny z Lady's Place dobrały biustonosz, wystarczy pójść do jednego z salonów, w których zawsze możecie liczyć na fachową poradę w kwestii doboru rozmiaru biustonosza.

Adresy salonów w Warszawie:

Centrum:
Stacja Metro Centrum
Galeria handlowa – pasaż zachodni
lok. 2001C

Tarchomin:
ul.Mehoffera 26 paw. 18

 Na hasło labrunner dostaniecie 20zł zniżki na nie przecenione biustonosze sportowe.
 Zniżkę możecie wykorzystać od 3 do 17 sierpnia.












Zobacz r�wnie�

3 komentarze

  1. Ciekawy wpis, dużo informacji teraz na pewno będę chciała zakupić dobry biustonosz do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dobór odpowiedniego biustonosza to jest dość ciężka sprawa i wiele kobiet ma z tym problem. Na mnie akurat zawsze biustonosze dobrze leżały i nie mam do tej pory problemu z ich wyborem. Oczywiście najfajniej nosi mi się biustonosze balkonetki https://www.etam.pl/biustonosze-rodzaje-balkonetki i jestem przekonana, że długo ich nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń