Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Noworoczne postanowienia 2015

By 1/12/2015

Z kolejnym rokiem, pojawiają się kolejne postanowienia. To jest pierwszy raz, kiedy siedziałam i układając te punkty, nie miałam ani chwili zawahania czy myśli, że mogłoby się nie udać. To będzie dla mnie ważny rok. W tym roku piszę maturę, co jest dla mnie w tej chwili największym priorytetem. Jednak na liście i tak przeważają cele związane z aktywnością i tym co kocham.


  • przebiec półmaraton
  • Runmageddon Rekrut w kwietniu 
  • zrobić 100 pompek
  • Runmageddon Hardcore - tym razem się nie dam! :)
  • Hunt Run - poprawić czas
  • ponownie wyjechać na Brutal Assault
  • wyjechać nad morze/góry/zagranicę - dawno nigdzie nie byłam :)
  • zdać maturę - szczególnie matmę chciałabym na min 50%! :D 
  • rozwinąć bloga, fanpage
  • w każdym miesiącu przeczytać minimum 2 książki
  • odchudzić Spajka
  • zdać prawo jazdy
  • stanąć na rękach - nawet nie wiecie jak się tego boję :P
  • iść na ściankę wspinaczkową i raz na zawsze pokonać demona lęku wysokości!

    Kto jak nie ja, da radę? :)







  • Zobacz r�wnie�

    4 komentarze

    1. Powodzenia - trzymam kciuki :))). Najbardziej podoba mi się punkt z odchudzeniem Spajka - fajnie to brzmi :D. Gorzej dla labka łakomczuszka. Fajnie, że dbasz o to, bo jak widzę te biedne, upasione stworzenia w parku, to mam ochotę kopnąć właścicieli, ale z drugiej strony, wiem, że nie jest łatwo ich upilnować . Pozdrawiam :).

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No właśnie to jest ten problem, pies jest wszystkożerny. A druga sprawa to sąsiedzi którzy "życzliwie" dokarmiają zza płotu. Groźby, prośby - nic nie skutkuje. :P

        Usuń
      2. Też muszę zdać prawo jazdy :D 4 podejścia i walczę nadal, trzymam kciuki za Ciebie i siebie. :)
        Z maturą łatwo nie jest, wiem po sobie :D Nawet zaczęłam prowadzić bloga by się wziąć za naukę http://jakzdacmature.blogspot.com/ ^^ Walczenie z lenistwem przybiera różne formy, mam nadzieję, że wybrałam tą kreatywniejszą :D

        Usuń