Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

LIEBSTER BLOG AWARD

By 10/31/2014

Nominacje blogerów przybierają szalony obrót. Kolejna zabawa do której zostałam nominowana przez
O co mi biega?Fit Fighterkę oraz Biegającego Marcina. Mam w sumie do odpowiedzenia ponad 30 pytań. :D Niektóre się nieco powielają ze sobą, pozwólcie więc kochani, że nie będę odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. :)




Pytania Grzesia :)
1. Czym jest aktywność fizyczna w Twoim życiu i co Cię do niej zmotywowało?
Nie napiszę, że wszystkim. Uwielbiam aktywność fizyczną, daje mi ona wolność i czas dla siebie. Pozwala mi na odcięcie się od problemów, pomaga je także rozwiązywać. To moja odskocznia od codzienności. :)
Zmotywowało mnie do tego chęć posiadania lepszej figury, jak to zwykle bywa. ;)
2. Co uważasz za swój największy życiowy sukces?
Dotarcie do mety w Hunt Run, moja metamorfoza i to chyba tyle. Całe życie przede mną, mam nadzieję że tych sukcesów będzie dużo więcej. :D

3. Twoja popisowa potrawa.
Zawsze bardzo dobrze wychodzą mi pierniczki na święta, ale co więcej to nie wiem. Krytyczna dla siebie jestem bardzo i nigdy nic nie smakuje mi z rzeczy które sama zrobię, więc ciężko powiedzieć. ;)

4. Potrawa, której nigdy nie weźmiesz do ust to...?
Wątróbka! Wszystko inne jak najbardziej zjem. :P

5. Twój ideał kobiecej/męskiej sylwetki to...?
Charlie Hunnam i Lenny Kravitz :3 Nie są mega pakerami, ale nie podobają mi się napakowani faceci. Wolę jak właśnie wyglądają tak jak oni... :3



6. Ulubiony napój.
Cola i kawa - to sie nie powinno znaleźć na FIT blogu, ale nieważne. :D Taka prawda, jestem uzależniona.

7. Najśmieszniejsza/najgłupsza rzecz, jaka wydarzyła się podczas Twojego treningu.
Kiedyś w czasie treningu musiałam natychmiast zrobić siku. Straszna sprawa bo w trakcie zza drzewa wyskoczył biegacz. Śmieszne śmieszne, a ja mam traumę! :D

9. Jeśli mogłabyś/mógłbyś wybrać jedno miejsce na Ziemi, w którym chciał(a)byś poćwiczyć/pobiegać,
byłoby to...?
Nie ma jednego! Jest kilka! Norwegia, Stany Zjednoczone, Chiny. :D
10. Gdybyś miał(a) do dyspozycji milion dolarów, na co go wydasz?
Na pewno kupiłabym sobie mieszkanie w centrum Warszawy! I buty do biegania, ładne z dobrą amortyzacją. I kurtkę do biegania. Bo nie mam na zimę i chłodne dni. :( Pewnie wydałabym sporo na różne głupoty jak kosmetyki i ubrania. Pojechała do Stanów na wycieczkę, do Norwegii, pojechałabym do Chin, przytuliła pandę. A resztę pewnie rozdałabym po rodzinie. :P

11. Twoim największym marzeniem jest...?
Przebiec maraton. Przytulić pandę. :D
I być w życiu szczęśliwą bardzo. :)


Pytania Fighterki :)
Usunęłam te, które się powtarzają. :)
3. Co Cię najbardziej motywuje?
Ludzie, którzy mnie otaczają. Są moją totalną inspiracją i motywacją. Ludzie, którzy mnie śledzą na fanpage'u czy blogu. Znajomi, którzy mnie wspierają. 
4. Kim byś chciał być, co robić?
Trudne pytanie, nie znam na nie odpowiedzi jeszcze. :)
5. Twoje ulubione ćwiczenie?
Siła biegowa, zaczynam lubić podbiegi! Bo dają efekty! I squaty. 
6. Ćwiczenie lub dyscyplina, której nienawidzisz?
Skok przez kozła. Raz to zrobiłam i utknęłam - nigdy więcej.
10. W jaki sposób wynagradzasz sobie start w zawodach/biegu?
Czemu ja tego nie robię?!
11. Jakie masz cele na kolejny rok?
Napisać maturę najlepiej jak umiem. Przebiec półmaraton. Osiągnąć nieco więcej w blogowaniu, stać się kimś, byłoby super. :)

Pytania Marcina :)
1. Co spowodowało założenie Twojego profilu/bloga?
Uwielbiam pisać! Sprawia mi to mega frajdę, więc czemu by nie połączyć frajdy z biegania, pisania i posiadania dwóch psów? :)

2. Jakie treningi najbardziej lubisz?
Ciężkie, po których padam i nie mam siły się podnieść.

3. Czy zdarzają Ci się sytuacje, kiedy odpuszczasz trening?

Jasne! Impreza, niechcemiś. Jestem tylko człowiekiem. :P

4. Co jest według Ciebie najważniejsze w życiu? 

Spełnianie się w życiu. Samorealizacja. Uważam, że bez tego nie da się osiągnąć szczęścia. :)

5. Jak masz na imię i w jakiej miejscowości/mieście mieszkasz?
Zuzanna jestem, Warszawianka :D

6. Jest coś co działa na Ciebie demotywująco?

Jesień. :(

7. Twój największy grzech jedzeniowy?
Cola! I fast foody okazjonalnie. :D

8. Czy zmienił się Twój charakter, jakieś cechy, porównując się do siebie sprzed lat?
Przeszłam całkowitą metamorfozę! Można o niej przeczytać tutaj

9. Co wpłynęło na Twoje postanowienie zmiany życia na lepsze?

Chęć poprawienia niedoskonałości figury.

11. Twoje motto, słowa które dają Ci siłę w chwili zwątpienia?
"Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem" oraz "Podążaj za tym co Cię uszczęśliwia, a wszechświat otworzy Ci drzwi, nawet gdyby wydawałoby się że wokół są same ściany"

Zobacz r�wnie�

3 komentarze

  1. No to piąteczka kochana z tym kozłem :D Możemy razem przez niego NIE skakać nigdy! Nienawidzę!!! ;) :D A do USA chętnie z Tobą pojadę pobiegać i nawet foto Ci zrobię z pandą, tyle że to chyba nie w USA...hehehe ;) Nieważne :) Lubię bardzo te Twoje odpowiedzi, bo są szczere i prawdziwe :) Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń