Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

Kalendarz biegów na rok 2015

By 3/24/2015

Trzeba to uporządkować. Po moich przemyśleniach, skupiam się więc na biegach ekstremalnych. Są to biegi, w których chciałabym pobiec i mam nadzieję, że uda i się plan zrealizować!
Orlen to impreza, od której wszystko się zaczęło. Impreza która zaraziła mnie miłością do biegów organizowanych, do tego jak tłum niesie i jaka radość i wolność wtedy panuje. Dla mnie te biegi to jest tylko i wyłącznie radość z uczestnictwa tam. Nie walczę o życiówki - jeśli się zdarzy, to super! Ale nie są priorytetem. :)

11 kwietnia - Runmageddon Rekrut Sopot
26 kwietnia - 10km Orlen Warsaw Marathon
7 czerwca - Terenowa Masakra
12 czerwca - Legion Run
5 lipca - Hunt Run
26 lipca - Bieg Powstania Warszawskiego
29 sierpnia - Bieg Morskiego Komandosa
11 listopada - Bieg Niepodległości
??? Runmageddon Hardcore

Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie, będę starać się aby wszystkie biegi zostały zaliczone. Jeśli jeszcze jakiś fajny bieg wpadnie to super! :) Są tutaj aż dwa półmaratony także trzeba się wziąć w garść i biegać, biegać, biegać!
Będziecie trzymać kciuki? :)

Zobacz r�wnie�

3 komentarze

  1. Plany wyglądają świetnie, oczywiście że będę trzymać kciuki, a na Terenowej to na miejscu :). Ale jestem pewna że Ci się uda wszystko zrealizować i ukończyć te biegi, kto jak nie Ty? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku chcę debiutować na 10 km w orlenowskim biegu, mam nadzieję, że ortopeda mi pozwoli na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Twojej uwadze Speed Cross Race w Olsztynie. W maju odbyła się pierwsza edycja a już na 20 września planują drugą :)
    http://www.scrace.pl/

    OdpowiedzUsuń