Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

słodko

By 5/26/2013

Pogoda nie powala, deszcz i zimno. Przeziębiłam się. Mogę co najwyżej poczytać obieganiu. :c
W pierwszym wydaniu Women's Health jest napisane, że bieganie boso jest najzdrowsze. W związku z czym nike stworzył nową kolekcję butów do biegania. Zaczynam zbieranie kasy na nike free run 5.0. Są dostępne w ślicznych neonowych kolorach. Zawsze to miło na trasie bić optymistycznymi kolorami. :)


Od kilku dni chodzi za mną mus czekoladowy. Wczoraj jako iż mój luby miał przyjść, upiekłam ciasteczka maślane, bo ciągle mi o nie głowę truje. ;) Więc kolej na mus czekoladowy przyszła dzisiaj, akurat na Dzień Mamy. 

  • śmietana bądź śmietanka kremówka - wyjdzie i z tego i z tego, ważne żeby miała 30%
  • tabliczka gorzkiej czekolady
  • 2 łyżeczki cukru

Czekoladę roztapiamy w kąpieli wodnej. Odstawiamy żeby się ostudziła. Ubijamy śmietankę (musi być schłodzona!) na sztywno, a pod koniec dodajemy trochę cukru. Trzeba uważać bo się może zważyć, dlatego jak będzie już sztywna ostrożnie z ubijaniem jej. Powoli dolewamy czekolady do ubitej śmietanki cały ubijając. Nakładamy do szklanek! :) Możemy na spód włożyć dżemu i udekorować świeżymi owocami.






Zobacz r�wnie�

0 komentarze