Welcome to our website !

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem.

Lifestyle'owy blog, o bieganiu, psach, gotowaniu i radości jaką daje mi aktywność fizyczna.

eliksir młodości

By 5/14/2013

Jako że wszystko jest ciekawsze od nauki, a wykorzystałam już prawie wszystko co mogłam, to pomyślałam, że napiszę coś o cudownych właściwościach super smoothie, który spożywam regularnie od jakiegoś czasu.


Seler naciowy w roli głównej!



No to co tak właściwie ten seler w sobie ma? Dwa razy więcej witaminy C niż w cytrusach! Naturalną witaminę B, kwas foliowy, witaminę PP, fosfor, wapno, cynk, magnez, żelazo i najważniejsze - witaminę E, uznawaną za witaminę młodości. :) Nać selera ma około 5 kcal, więc możemy się objadać do woli.
A jego właściwości są prawie tak samo wspaniałe jak właściwości czekolady, bo powinniśmy jeść go dużo w czasie diety - pomaga! Oczyszcza nasz organizm z toksyn, pobudza przemianę materii, może nam pomóc
na obolałe stawy. 
Smoothie z selera naciowego i jabłka, jako eliksir młodości. :)) Ja wrzucam jabłka i łodygę selera do blendera, dolewam wody i robię smoothie. Na początku radzę dać mniej selera, bo ma bardzo specyficzny smak i nie każdemu może on odpowiadać. Szklanka takiego napoju powinna być wypita na czczo - ale ja osobiście do szkoły wrzucam sobie nać i jabłko pokrojone i jem. Pod wieczór wypijam smoothie. Mnóstwo gwiazd nie wychodzi bez tego z domu. :P Ma to nam nawilżyć skórę, wzmocnić włosy, likwiduje obrzęki, oczyszcza organizm z toksyn, nawet nasza cera powinna być jedwabiście gładka. ;)
Ile w tym prawdy? Nie jestem pewna, za krótko go chyba jem. Sam wpływ jedzenia owoców i warzyw codziennie na pewno polepsza nasz organizm! Ale można się naczytać opinii jaki to jest wspaniały! Ale chyba coś w tym jest, waga trochę w dół poleciała i jakieś samopoczucie lepsze... :)



Zobacz r�wnie�

0 komentarze